Diamond public s.r.o. IČO: 07910584, se sídlem Žďár nad
Metují 18, 549 55, zapsané u
Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43393 a sjednané podle § 1751 a
násl. zák. č.89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění, ke Smlouvě o
inzerci uzavřené podle § 1746 odst. 2 zák. č.89/2012 Sb., občanského zákoníku v
platném znění.
Článek 1 - Postup při uzavření Smlouvy
1. Diamond public s.r.o. IČO: 07910584, se sídlem Žďár nad
Metují 18, 549 55, zapsané u
Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43393 (dále jen „Provozovatel“),
jako podnikatel zastoupena svým pověřeným zástupcem podle § 430 odst. 1 zákona
č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „zástupce“) a zákazník, uzavírají
Smlouvu o inzerci (dále jen „Smlouva”) v produktech a souvisejících službách
nabízených provozovatelem (dále jen „produkty“), v rozsahu a za podmínek
uvedených ve Smlouvě a těchto Všeobecných obchodních podmínkách (dále jen
“VOP”). Smlouvou projevují provozovatel a zákazník vůli zřídit mezi sebou
závazek a řídit se obsahem Smlouvy.
2. Smlouva je uzavírána v písemné formě, prostřednictvím
telefonu nebo webového formuláře. Smlouva je platně uzavřena, jakmile došlo k
dohodě o jejích podstatných náležitostech a strany si ujednaly písemně,
prostřednictvím telefonu nebo webového formuláře její obsah. Při uzavírání
Smlouvy prostřednictvím telefonu sdělí provozovatel zákazníkovi základní údaje
o sobě, identifikaci zákazníka a účel hovoru, následně je smlouva uzavřena
prostřednictvím zaznamenaného hlasového souhlasu.
Provozovatel dále sdělí zákazníkovi - podnikateli - jeho
identifikační údaje, včetně identifikačního čísla, pod kterým je zapsán do
obchodního či živnostenského rejstříku, případně jeho daňové identifikační
číslo (DIČ), pokud je podnikatel plátcem daně z přidané hodnoty (DPH). Zákazník
– podnikatel tyto identifikační údaje provozovateli potvrdí, popřípadě opraví
tak, že uvede své aktuální, úplné a pravdivé identifikační údaje. Jedná-li za
podnikatele pověřená osoba, pověřená při provozu obchodního závodu určitou
činností, uvede tato osoba své jméno a příjmení a své oprávnění k jednání.
3. Smlouva včetně Všeobecných obchodních podmínek, které
jsou její nedílnou součástí, představuje smlouvu mezi provozovatelem a
zákazníkem a v celém rozsahu nahrazuje jakákoliv jiná předchozí ústní, písemná
či jiná ujednání a zadání, týkající se zveřejnění inzerce zákazníka v
příslušném produktu provozovatele. Za písemnou formu se považuje rovněž
elektronická forma – e-mail. V případě, že smlouva mezi provozovatelem a
zákazníkem je ujednána v ústní formě prostřednictvím telefonu, provozovatel
následně zašle zákazníkovi písemné potvrzení o uzavření smlouvy.
4. Veškeré dodatky a změny týkající se uzavřené Smlouvy musí
být sjednány na základě výslovné dohody smluvních stran ve formě, kterou byla
uzavřena Smlouva. V případě, že se jednalo o ústní smlouvu uzavřenou
prostřednictvím telefonu, musí být dodatky a změny sjednány toliko v písemné
formě. Za písemnou formu se v tomto případě nepovažuje elektronická forma, tj.
e-mail.
Článek 2 - Předmět smlouvy a účel produktů a služeb
1. Předmětem smlouvy je závazek provozovatele zveřejnit
název nebo obchodní firmu zákazníka v příslušném produktu a poskytnout mu
související služby za podmínek a za cenu dohodnutou ve Smlouvě a současně
závazek zákazníka za sjednané zveřejnění a související služby uhradit cenu dle
Smlouvy nebo těchto Všeobecných obchodních podmínek.
2. Účel produktu a služeb je poskytování garantované
prezentace zákazníka na katalogu firem www.CeskyPortalFirem.cz
Článek 3 - Doba trvání smlouvy
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou v délce trvání jeden
kalendářní rok s automatickým prodlužováním doby trvání smlouvy o další
kalendářní rok, pokud jedna ze smluvních stran nedoručí nejméně 30 dnů před
uplynutím sjednané doby druhé smluvní straně výpověď smlouvy. Zákazník je
povinen případnou výpověď smlouvy zaslat písemně nebo emailem adresovaným na
adresu sídla provozovatele nebo na info@ceskyportalfirem.cz.
2. Spuštění produktu/služby bude provedeno do 14 dní.
Provozovatel si vyhrazuje právo odložit sjednané datum spuštění nového
produktu, pokud ze strany zákazníka nebude zaplacena sjednaná cena produktu, a
to o dobu prodlení zákazníka se zaplacením sjednané ceny produktu.
3. Provozovatel nabízí elektronické produkty v různém
rozsahu a různých cenových hladinách. Zákazník má, za podmínek stanovených
těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, možnost přechodu na vyšší rozsah
elektronických produktů (a tedy i na vyšší cenovou hladinu).
4. Pokud dojde v průběhu trvání smluvního období produktu z
nižší cenové hladiny k přechodu na produkt vyšší cenové hladiny, může být cena
tohoto nově sjednaného produktu ponížena o cenu zaplacenou za původní produkt
na zbytek původně sjednaného smluvního období.
5. Smluvní období nově sjednaného produktu ve vyšší cenové
hladině se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami a počíná běžet datem spuštění
nového produktu.
Článek 4 - Podoba inzerce
1. Elektronickým produktem se pro účely těchto Všeobecných
obchodních podmínek rozumí poskytnutí prostoru pro uveřejnění údajů sloužících
pro vyhledání kontaktních údajů zákazníka a/nebo zveřejnění inzerce v podobě
textu či obrazu dostupné pouze v elektronické formě prostřednictvím veřejných
elektronických sítí na dobu 12 kalendářních měsíců, není-li ve Smlouvě uvedeno
jinak. Elektronický produkt může zahrnovat formu dostupnou jedním nebo více
způsoby elektronické komunikace, a to zejména na internetových serverech
provozovaných provozovatelem (dále jen „reklamní plocha“), či stanoví-li tak
Smlouva.
2. Provozovatel poskytuje zákazníkům reklamní plochu pro
zveřejnění inzerce určenou dle uzavřené Smlouvy se zákazníkem v elektronické
formě dostupné určeným způsobem (zejména prezentací na internetu) a prezentované
dohodnutým způsobem.
3. Provozovatel je oprávněn po dobu platnosti Smlouvy
prověřovat správnost, úplnost a aktuálnost předaných kontaktů a jiných údajů
zákazníkem provozovateli. Zákazník se dále zavazuje písemně informovat
provozovatele bez zbytečného odkladu o jakékoliv změně kontaktů či dalších
údajů předaných provozovateli v rámci smluvního vztahu. V případě, že
provozovatel požádá zákazníka o dodání podkladů k vytvoření inzerce, zavazuje
se mu tyto podklady zákazník dodat nejpozději do 7 dnů ode dne, kdy bude
zákazník o dodání podkladů provozovatelem požádán.
V případě, že se zákazník ocitne v prodlení s dodáním
podkladů pro inzerci vyžádaných provozovatelem, má provozovatel právo odstoupit
od této smlouvy a zákazník se zavazuje uhradit provozovateli smluvní pokutu ve
výši ceny sjednaného produktu.
4. Inzerce zákazníka je zpravidla uveřejněna v rubrice
(kategorii sdružující podnikatele a právnické osoby podle předmětu jejich
činnosti) sjednané ve Smlouvě. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit názvy
rubrik v jednotlivých produktech, nové rubriky zřizovat a stávající rušit.
5. V případě, kdy zařazení inzerce je sjednáno do rubriky,
jejíž obsah se neshoduje s předmětem činnosti zákazníka, má provozovatel právo
zveřejnit inzerci v rubrice, jejíž obsah nejblíže odpovídá předmětu činnosti
zákazníka. Pokud je ve smlouvě sjednáno zveřejnění inzerce v rubrice, která
nebude v příslušném produktu uvedena nebo není vůbec sjednáno, provozovatel si
vyhrazuje právo zveřejnit inzerci v rubrice, která je obsahově nejbližší
předmětu činnosti zákazníka.
6. Provozovatel nemůže zákazníkovi zaručit, na které pozici
ve výsledku hledání na serveru, případně na partnerském serveru bude jeho
inzerce umístěna. Toto ustanovení se nevztahuje na inzerci, která je dle
specifikací uzavřena na konkrétní umístění. Provozovatel není povinen zákazníka
informovat o tom, jaká inzerce (obsah, inzerující firma atd.) bude zveřejněna
na téže stránce výsledku hledání jako jeho inzerce.
Článek 5 - Odstoupení od smlouvy a předčasné ukončení trvání
smlouvy
1. Provozovatel může od smlouvy kdykoli okamžitě odstoupit
jestliže je zákazník v prodlení s úhradou ceny za již poskytnuté produkty nebo
služby nebo sjednané produkty a služby na základě jiné Smlouvy uzavřené mezi
provozovatelem a zákazníkem.
2. Při odstoupení provozovatele od smlouvy z výše uvedeného
důvodu se zákazník zavazuje uhradit provozovateli smluvní pokutu ve výši ceny
sjednaného produktu. Tímto není dotčen nárok provozovatele na náhradu vzniklé
škody v celém rozsahu.
3. Zákazník je oprávněn písemně předčasně ukončit trvání již
uzavřené smlouvy v případě, že doručí prokazatelně písemně na e-mailovou adresu
provozovatele: info@ceskyportalfirem.cz návrh na okamžité ukončení trvání
smlouvy s uvedením podstatných důvodů nebo bez důvodu a současně uhradí
provozovateli celou sjednanou cenu služby či produktů ve výši sjednané ve
Smlouvě. Smlouva je ukončena za pouze předpokladu, že zákazník uhradí
provozovateli celou sjednanou cenu služby a současně provozovatel zákazníkovi
udělí písemný souhlas s ukončením trvání uzavřené Smlouvy.
Článek 6 - Platební podmínky
1. Zákazník se zavazuje uhradit provozovateli cenu
stanovenou ve Smlouvě včetně příslušné daně z přidané hodnoty. Cena za
poskytnuté produkty a služby je splatná po uzavření Smlouvy, a to do 7
kalendářních dnů na bankovní účet provozovatele uvedený v zálohové faktuře.
2. Provozovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Pokud
se změní sazba daně z přidané hodnoty v období mezi uzavřením Smlouvy a
vyúčtováním ceny za zveřejnění inzerce, zákazník bere na vědomí a souhlasí, že
provozovatel je oprávněn jednostranně upravit cenu dle platné výše sazby daně z
přidané hodnoty.
3. Zákazník udělil uzavřením smlouvy provozovateli souhlas k
zasílání faktur a daňových dokladu v elektronické podobě elektronickou cestou
ve smyslu ustanovení § 26 odst. 3 zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
hodnoty v platném znění. Elektronicky vyhotovené faktury a daňové doklady jsou
smluvními stranami považovány za plnohodnotné.
4. Pokud je zákazník v prodlení s platbou, zavazuje se
provozovateli uhradit náklady spojené s vymáháním dlužné částky.
5. Má-li zákazník vůči provozovateli závazky v dříve
splatných produktech nebo službách podle jiných smluv, může úhradu podle
poslední uzavřené Smlouvy provozovatel započítat na úhradu těchto dříve
splatných závazků.
6. Ke zdanitelnému plnění dojde okamžikem zveřejnění inzerce
na internetových stránkách či serverech provozovaných provozovatelem.
Článek 7 - Doručování
1. Za písemné právní jednání se považují právní jednání učiněná
písemně, elektronickou poštou či datovou schránkou. Provozovatel doručuje
písemnosti na adresu zákazníka, naposledy oznámenou provozovateli poštou,
datovou schránkou, elektronickou poštou a nebo osobně.
2. Při uzavírání Smlouvy se provozovatel a zákazník dohodli,
že zásilka odeslaná s využitím
provozovatele poštovních služeb se považuje za doručenou
třetí den po jejím odeslání. Za doručenou se považuje také písemnost, která
byla uložena v místně příslušné provozovně držitele poštovní licence a nebyla zákazníkem
vyzvednuta ve lhůtě sedmi (7) kalendářních dnů ode dne jejího uložení. Doručení
je účinné i tehdy, když se zákazník na zasílací adrese, kterou uvedl ve
smlouvě, nezdržuje. To však neplatí, pokud provozovatel písemnost doručoval na
doručovací adresu, o které zákazník provozovateli písemně oznámil, že není
aktuální. Odepře-li zákazník písemnost přijmout, považuje se písemnou za
doručenou dnem, kdy její přijetí bylo odepřeno.
3. Osobní převzetí zásilky předpokládá potvrzení zákazníka o
převzetí s uvedením data, jména, příjmení, případně firmy a jeho pracovní
pozice, s jeho vlastnoručním podpisem.
4. Jedinou platnou doručovací adresou pro veškerou písemnou
korespondenci s provozovatelem je prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb Diamond public s.r.o. IČO: 07910584, se sídlem Žďár nad Metují 18, 549
55.
Na písemnosti zaslané na jinou adresu nebude brán zřetel.
Článek 8 – Reklamace a povinnost z vadného plnění
1. Reklamace je právní jednání zákazníka, při kterém
uplatňuje své nároky z vadně vyúčtované ceny nebo z vadně poskytnutých služeb.
2. Zákazník je povinen plnění, které má vady, vyskytnuvší se
první den sjednané doby poskytnutí reklamní plochy, písemně uplatnit u
provozovatele ve lhůtě 30 dnů od prvého dne sjednané doby poskytnutí reklamní plochy
(uveřejnění). V případě, že dojde k pozdějším změnám inzerce v poskytnuté
reklamní ploše, je zákazník vady této inzerce povinen písemně uplatnit u
provozovatele ve lhůtě 30 dnů od zveřejnění změn inzerce v poskytnuté reklamní
ploše. Pokud zákazník uplatní vady včas, má nárok požadovat prodloužení inzerce
o dobu, po kterou bylo plnění vadné. Neuplatní-li zákazník vady v souladu s
tímto článkem, jeho nárok zaniká.
3. Podání reklamace nemá odkladný účinek na závazek
Zákazníka uhradit sjednanou cenu provozovateli.
4. Provozovatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu v
nejkratších možných lhůtách odpovídajících složitosti, technické a
administrativní náročnosti uplatněné reklamace, nejpozději do 30 dní ode dne
jejího doručení.
Článek 9 - Odpovědnost za škodu, smluvní pokuta
1. Provozovatel odpovídá zákazníkovi za škodu, která mu
vznikla porušením povinností ze strany provozovatele v rozsahu stanoveném
následujícími ustanoveními, pokud provozovatel neprokáže, že porušení
povinností bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími zcela nebo zčásti jeho
odpovědnost.
2. Smluvní strany se před uzavřením Smlouvy dohodly, že
úhrnná předvídatelná škoda, která by mohla vzniknout jako následek porušení
povinností provozovatele, může činit maximálně částku odpovídající částce
sjednané za produkt, u kterého došlo k porušení stanovené povinnosti.
3. V případě, že zákazník neoznámí provozovateli písemně
vady inzerce ve lhůtě, ve které je oprávněn uplatnit vady podle článku 8, odst.
2 těchto Všeobecných obchodních podmínek, má se za to, že nesplnil svou
zákonnou povinnost a provozovatel není povinen zákazníkovi nahradit škodu,
která vznikla v souvislosti s tímto nesplněním povinnosti, a to zejména škodu
vzniklou do doby splnění povinnosti informovat o vzniku nebo možnosti vzniku
škodné události.
4. Zákazník odpovídá za újmu způsobenou provozovateli v
případě porušení povinností obsažených v těchto Všeobecných obchodních
podmínkách v rozsahu § 2913 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
5. V případě prodlení zákazníka s úhradou ceny za zveřejnění
inzerce je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi smluvní pokutu ve výši
0,1% z dlužné částky za každý den prodlení a zákazník se ji zavazuje zaplatit.
V případě prodlení zákazníka s úhradou ceny za zveřejnění inzerce je provozovatel
oprávněn účtovat zákazníkovi náhradu nákladů provozovatele spojených s
vymáháním dlužné částky a zákazník se ji zavazuje zaplatit. Smluvní pokutu a
náhradu nákladů spojených s vymáháním se zákazník zavazuje provozovateli
uhradit do 7 dnů od doručení výzvy k úhradě.
6. Zákazník má povinnost informovat provozovatele o všech
změnách svých zveřejňovaných údajů týkajících se poskytovaného produktu a
související služby. V případě, že zákazník poruší tuto povinnost, provozovatel
neodpovídá za vady či škodu způsobenou zákazníkovi v důsledku uveřejnění
kontaktů a dalších údajů o zákazníkovi v jakémkoliv produktu (včetně
bezplatného záznamu), jež zákazník prokazatelně poskytl provozovateli jako
poslední platné.
Článek 10 - Souhlas se zpracováním a uveřejněním údajů,
změna údajů
1. Zákazník poskytuje souhlas s uveřejněním svých osobních
či identifikačních údajů (osobní a identifikační údaje dále společně jen
„údaje“) v produktech a službách nabízených provozovatelem včetně šíření obsahu
produktů a služeb provozovatele na internetu a v partnerských distribučních
sítích a dále s využitím těchto údajů pro marketingové účely, zasílání
obchodních sdělení a anketní průzkum.
2. Osobní a identifikační údaje zákazníka jsou zpracovávány
elektronicky. Zákazník byl seznámen rovněž s informacemi a svými právy v
rozsahu dle § 11 zákona č. 101/2000 Sb., tedy zejména s tím, že poskytnutí jeho
souhlasu je dobrovolné, že má v souladu se zákonem právo na přístup ke svým
osobním údajům a na jejich opravu. Bezplatné změny a aktualizace osobních a
identifikačních údajů v průběhu trvání i po skončení Smlouvy lze provádět e-mailem na adrese info@ceskyportalfirem.cz .
3. Zákazník je oprávněn kdykoliv souhlas se zpracováním či
uveřejňováním osobních údajů podle tohoto článku Všeobecných obchodních
podmínek doporučeným dopisem adresovaným provozovateli odvolat. Má-li odvolání
za následek snížení nebo znemožnění rozsahu plnění ze strany provozovatele,
nemá zákazník nárok na žádnou kompenzaci a je povinen uhradit sjednané služby v
plné výši dle Smlouvy.
4. Při uzavření Smlouvy se zákazník mohl vyjádřit, zda si
nepřeje být kontaktován za účelem marketingu.
5. Zákazník podpisem Smlouvy vyjádřil svůj souhlas s tím, že
uveřejnění v produktech a prostřednictvím služeb nabízených provozovatelem
umožňuje vyhledání jeho identifikačních, kontaktních a jiných údajů
poskytnutých provozovateli na základě Smlouvy dle jakéhokoli zadaného vstupního
údaje (dostatečně určujícího pro vyhledání kontaktů).
6. Souhlasy a závazky zákazníka podle tohoto článku Všeobecných
obchodních podmínek zůstávají v platnosti i po skončení platnosti smlouvy mezi
provozovatelem a zákazníkem.
Článek 11. Cena produktů a služeb inzerce, druhy zápisů, Zápisy
1. Popis služeb:
Základ firmy: 4.990,- Kč včetně DPH :
Popis činnosti, Obory činnosti, Logo - ano, Pozastavení prezentace -1
měsíc, Link na produkt – 1,
Akce: vytvoření, spuštění jedné reklamní kampaně na Googl Ads s kreditem v
hodnotě 1300 Kč a jeden měsíc správa reklamní kampaně zdarma.
Prémium firmy: 5.990,- Kč včetně DPH:
Popis činnosti, Výrobky a služby, Logo - ano, Pozastavení prezentace - 3
měsíce, Link na produkt - 3,
Akce: vytvoření a spuštění až tři reklamních kampaní na Googl Ads s
kreditem v hodnotě 1500 Kč a dva měsíce správa reklamní kampaně zdarma.
Propagace firmy na internetu, cena včetně DPH:
Měsíční správa reklamy na Googl Ads - 2000 Kč měsíčně - pro klienty
registrované na našem portálu.
Měsíční správa reklamy na Googl Ads - 4000 Kč měsíčně - pro všechny ostatní
2. Akce kredit zdarma a vytvoření a spuštění reklamy na Google Ads se
vztahuje pouze pro zákazníky kteří zaplatí fakturu do data splatnosti uvedenou
na faktuře.
3. Kalkulace webových stránek:
Hosting (
kde je webová prezentace umístěna ) : 1000 Kč / rok
Doména (
sami si můžete vybrat název webu ) : 300 Kč / rok
Webová
stránka ( vyhotovení, jednostránková prezentace Vaší firmy ) od 3500 Kč vč. DPH jednorázově.
Článek 12 - Závěrečná ustanovení
1. Provozovatel je oprávněn postoupit svá práva a povinnosti
vyplývající ze Smlouvy na třetí osobu/osoby. O takovém postoupení bude
provozovatel zákazníka písemně informovat.
2. Provozovatel a zákazník se dohodli, že všechny spory
vznikající ze Smlouvy a Všeobecných obchodních podmínek a v souvislosti s nimi,
budou řešeny pokud možno nejprve smírně. Nebude-li smírného řešení dosaženo,
budou spory řešeny u Městského soudu v Brně.
3. Smlouva a tyto Všeobecné obchodní podmínky se řídí
právním řádem České republiky, a to zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb.,
občanským zákoníkem, v platném znění. Provozovatel je oprávněn jednostranně
měnit tyto Všeobecné obchodní podmínky.
4. Znění Všeobecných obchodních podmínek, je k dispozici v
sídle společnosti provozovatele nebo na webové stránce www.ceskyportalfirem.cz,
vždy ve verzi k datu jejich platnosti a účinnosti.
5. V případě, že některá část těchto Všeobecných obchodních
podmínek či Smlouvy bude považována za neplatnou, neúčinnou nebo v rozporu s
platným právním řádem, ostatní ustanovení zůstávají i nadále v platnosti.
6. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti
a účinnosti dne 19.2.2019.
Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Diamond public s.r.o. IČO: 07910584, se sídlem Žďár nad Metují 18, 549 55, zapsané u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43393 a sjednané podle § 1751 a násl. zák. č.89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění, ke Smlouvě o inzerci uzavřené podle § 1746 odst. 2 zák. č.89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění.
Článek 1 - Postup při uzavření Smlouvy
1. Diamond public s.r.o. IČO: 07910584, se sídlem Žďár nad Metují 18, 549 55, zapsané u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43393 (dále jen „Provozovatel“), jako podnikatel zastoupena svým pověřeným zástupcem podle § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „zástupce“) a zákazník, uzavírají Smlouvu o inzerci (dále jen „Smlouva”) v produktech a souvisejících službách nabízených provozovatelem (dále jen „produkty“), v rozsahu a za podmínek uvedených ve Smlouvě a těchto Všeobecných obchodních podmínkách (dále jen “VOP”). Smlouvou projevují provozovatel a zákazník vůli zřídit mezi sebou závazek a řídit se obsahem Smlouvy.
2. Smlouva je uzavírána v písemné formě, prostřednictvím telefonu nebo webového formuláře. Smlouva je platně uzavřena, jakmile došlo k dohodě o jejích podstatných náležitostech a strany si ujednaly písemně, prostřednictvím telefonu nebo webového formuláře její obsah. Při uzavírání Smlouvy prostřednictvím telefonu sdělí provozovatel zákazníkovi základní údaje o sobě, identifikaci zákazníka a účel hovoru, následně je smlouva uzavřena prostřednictvím zaznamenaného hlasového souhlasu.
Provozovatel dále sdělí zákazníkovi - podnikateli - jeho identifikační údaje, včetně identifikačního čísla, pod kterým je zapsán do obchodního či živnostenského rejstříku, případně jeho daňové identifikační číslo (DIČ), pokud je podnikatel plátcem daně z přidané hodnoty (DPH). Zákazník – podnikatel tyto identifikační údaje provozovateli potvrdí, popřípadě opraví tak, že uvede své aktuální, úplné a pravdivé identifikační údaje. Jedná-li za podnikatele pověřená osoba, pověřená při provozu obchodního závodu určitou činností, uvede tato osoba své jméno a příjmení a své oprávnění k jednání.
3. Smlouva včetně Všeobecných obchodních podmínek, které jsou její nedílnou součástí, představuje smlouvu mezi provozovatelem a zákazníkem a v celém rozsahu nahrazuje jakákoliv jiná předchozí ústní, písemná či jiná ujednání a zadání, týkající se zveřejnění inzerce zákazníka v příslušném produktu provozovatele. Za písemnou formu se považuje rovněž elektronická forma – e-mail. V případě, že smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem je ujednána v ústní formě prostřednictvím telefonu, provozovatel následně zašle zákazníkovi písemné potvrzení o uzavření smlouvy.
4. Veškeré dodatky a změny týkající se uzavřené Smlouvy musí být sjednány na základě výslovné dohody smluvních stran ve formě, kterou byla uzavřena Smlouva. V případě, že se jednalo o ústní smlouvu uzavřenou prostřednictvím telefonu, musí být dodatky a změny sjednány toliko v písemné formě. Za písemnou formu se v tomto případě nepovažuje elektronická forma, tj. e-mail.
Článek 2 - Předmět smlouvy a účel produktů a služeb
1. Předmětem smlouvy je závazek provozovatele zveřejnit název nebo obchodní firmu zákazníka v příslušném produktu a poskytnout mu související služby za podmínek a za cenu dohodnutou ve Smlouvě a současně závazek zákazníka za sjednané zveřejnění a související služby uhradit cenu dle Smlouvy nebo těchto Všeobecných obchodních podmínek.
2. Účel produktu a služeb je poskytování garantované prezentace zákazníka na katalogu firem www.CeskyPortalFirem.cz
Článek 3 - Doba trvání smlouvy
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou v délce trvání jeden kalendářní rok s automatickým prodlužováním doby trvání smlouvy o další kalendářní rok, pokud jedna ze smluvních stran nedoručí nejméně 30 dnů před uplynutím sjednané doby druhé smluvní straně výpověď smlouvy. Zákazník je povinen případnou výpověď smlouvy zaslat písemně nebo emailem adresovaným na adresu sídla provozovatele nebo na info@ceskyportalfirem.cz.
2. Spuštění produktu/služby bude provedeno do 14 dní. Provozovatel si vyhrazuje právo odložit sjednané datum spuštění nového produktu, pokud ze strany zákazníka nebude zaplacena sjednaná cena produktu, a to o dobu prodlení zákazníka se zaplacením sjednané ceny produktu.
3. Provozovatel nabízí elektronické produkty v různém rozsahu a různých cenových hladinách. Zákazník má, za podmínek stanovených těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, možnost přechodu na vyšší rozsah elektronických produktů (a tedy i na vyšší cenovou hladinu).
4. Pokud dojde v průběhu trvání smluvního období produktu z nižší cenové hladiny k přechodu na produkt vyšší cenové hladiny, může být cena tohoto nově sjednaného produktu ponížena o cenu zaplacenou za původní produkt na zbytek původně sjednaného smluvního období.
5. Smluvní období nově sjednaného produktu ve vyšší cenové hladině se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami a počíná běžet datem spuštění nového produktu.
Článek 4 - Podoba inzerce
1. Elektronickým produktem se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí poskytnutí prostoru pro uveřejnění údajů sloužících pro vyhledání kontaktních údajů zákazníka a/nebo zveřejnění inzerce v podobě textu či obrazu dostupné pouze v elektronické formě prostřednictvím veřejných elektronických sítí na dobu 12 kalendářních měsíců, není-li ve Smlouvě uvedeno jinak. Elektronický produkt může zahrnovat formu dostupnou jedním nebo více způsoby elektronické komunikace, a to zejména na internetových serverech provozovaných provozovatelem (dále jen „reklamní plocha“), či stanoví-li tak Smlouva.
2. Provozovatel poskytuje zákazníkům reklamní plochu pro zveřejnění inzerce určenou dle uzavřené Smlouvy se zákazníkem v elektronické formě dostupné určeným způsobem (zejména prezentací na internetu) a prezentované dohodnutým způsobem.
3. Provozovatel je oprávněn po dobu platnosti Smlouvy prověřovat správnost, úplnost a aktuálnost předaných kontaktů a jiných údajů zákazníkem provozovateli. Zákazník se dále zavazuje písemně informovat provozovatele bez zbytečného odkladu o jakékoliv změně kontaktů či dalších údajů předaných provozovateli v rámci smluvního vztahu. V případě, že provozovatel požádá zákazníka o dodání podkladů k vytvoření inzerce, zavazuje se mu tyto podklady zákazník dodat nejpozději do 7 dnů ode dne, kdy bude zákazník o dodání podkladů provozovatelem požádán.
V případě, že se zákazník ocitne v prodlení s dodáním podkladů pro inzerci vyžádaných provozovatelem, má provozovatel právo odstoupit od této smlouvy a zákazník se zavazuje uhradit provozovateli smluvní pokutu ve výši ceny sjednaného produktu.
4. Inzerce zákazníka je zpravidla uveřejněna v rubrice (kategorii sdružující podnikatele a právnické osoby podle předmětu jejich činnosti) sjednané ve Smlouvě. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit názvy rubrik v jednotlivých produktech, nové rubriky zřizovat a stávající rušit.
5. V případě, kdy zařazení inzerce je sjednáno do rubriky, jejíž obsah se neshoduje s předmětem činnosti zákazníka, má provozovatel právo zveřejnit inzerci v rubrice, jejíž obsah nejblíže odpovídá předmětu činnosti zákazníka. Pokud je ve smlouvě sjednáno zveřejnění inzerce v rubrice, která nebude v příslušném produktu uvedena nebo není vůbec sjednáno, provozovatel si vyhrazuje právo zveřejnit inzerci v rubrice, která je obsahově nejbližší předmětu činnosti zákazníka.
6. Provozovatel nemůže zákazníkovi zaručit, na které pozici ve výsledku hledání na serveru, případně na partnerském serveru bude jeho inzerce umístěna. Toto ustanovení se nevztahuje na inzerci, která je dle specifikací uzavřena na konkrétní umístění. Provozovatel není povinen zákazníka informovat o tom, jaká inzerce (obsah, inzerující firma atd.) bude zveřejněna na téže stránce výsledku hledání jako jeho inzerce.
Článek 5 - Odstoupení od smlouvy a předčasné ukončení trvání smlouvy
1. Provozovatel může od smlouvy kdykoli okamžitě odstoupit jestliže je zákazník v prodlení s úhradou ceny za již poskytnuté produkty nebo služby nebo sjednané produkty a služby na základě jiné Smlouvy uzavřené mezi provozovatelem a zákazníkem.
2. Při odstoupení provozovatele od smlouvy z výše uvedeného důvodu se zákazník zavazuje uhradit provozovateli smluvní pokutu ve výši ceny sjednaného produktu. Tímto není dotčen nárok provozovatele na náhradu vzniklé škody v celém rozsahu.
3. Zákazník je oprávněn písemně předčasně ukončit trvání již uzavřené smlouvy v případě, že doručí prokazatelně písemně na e-mailovou adresu provozovatele: info@ceskyportalfirem.cz návrh na okamžité ukončení trvání smlouvy s uvedením podstatných důvodů nebo bez důvodu a současně uhradí provozovateli celou sjednanou cenu služby či produktů ve výši sjednané ve Smlouvě. Smlouva je ukončena za pouze předpokladu, že zákazník uhradí provozovateli celou sjednanou cenu služby a současně provozovatel zákazníkovi udělí písemný souhlas s ukončením trvání uzavřené Smlouvy.
Článek 6 - Platební podmínky
1. Zákazník se zavazuje uhradit provozovateli cenu stanovenou ve Smlouvě včetně příslušné daně z přidané hodnoty. Cena za poskytnuté produkty a služby je splatná po uzavření Smlouvy, a to do 7 kalendářních dnů na bankovní účet provozovatele uvedený v zálohové faktuře.
2. Provozovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Pokud se změní sazba daně z přidané hodnoty v období mezi uzavřením Smlouvy a vyúčtováním ceny za zveřejnění inzerce, zákazník bere na vědomí a souhlasí, že provozovatel je oprávněn jednostranně upravit cenu dle platné výše sazby daně z přidané hodnoty.
3. Zákazník udělil uzavřením smlouvy provozovateli souhlas k zasílání faktur a daňových dokladu v elektronické podobě elektronickou cestou ve smyslu ustanovení § 26 odst. 3 zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění. Elektronicky vyhotovené faktury a daňové doklady jsou smluvními stranami považovány za plnohodnotné.
4. Pokud je zákazník v prodlení s platbou, zavazuje se provozovateli uhradit náklady spojené s vymáháním dlužné částky.
5. Má-li zákazník vůči provozovateli závazky v dříve splatných produktech nebo službách podle jiných smluv, může úhradu podle poslední uzavřené Smlouvy provozovatel započítat na úhradu těchto dříve splatných závazků.
6. Ke zdanitelnému plnění dojde okamžikem zveřejnění inzerce na internetových stránkách či serverech provozovaných provozovatelem.
Článek 7 - Doručování
1. Za písemné právní jednání se považují právní jednání učiněná písemně, elektronickou poštou či datovou schránkou. Provozovatel doručuje písemnosti na adresu zákazníka, naposledy oznámenou provozovateli poštou, datovou schránkou, elektronickou poštou a nebo osobně.
2. Při uzavírání Smlouvy se provozovatel a zákazník dohodli, že zásilka odeslaná s využitím
provozovatele poštovních služeb se považuje za doručenou třetí den po jejím odeslání. Za doručenou se považuje také písemnost, která byla uložena v místně příslušné provozovně držitele poštovní licence a nebyla zákazníkem vyzvednuta ve lhůtě sedmi (7) kalendářních dnů ode dne jejího uložení. Doručení je účinné i tehdy, když se zákazník na zasílací adrese, kterou uvedl ve smlouvě, nezdržuje. To však neplatí, pokud provozovatel písemnost doručoval na doručovací adresu, o které zákazník provozovateli písemně oznámil, že není aktuální. Odepře-li zákazník písemnost přijmout, považuje se písemnou za doručenou dnem, kdy její přijetí bylo odepřeno.
3. Osobní převzetí zásilky předpokládá potvrzení zákazníka o převzetí s uvedením data, jména, příjmení, případně firmy a jeho pracovní pozice, s jeho vlastnoručním podpisem.
4. Jedinou platnou doručovací adresou pro veškerou písemnou korespondenci s provozovatelem je prostřednictvím provozovatele poštovních služeb Diamond public s.r.o. IČO: 07910584, se sídlem Žďár nad Metují 18, 549 55.
Na písemnosti zaslané na jinou adresu nebude brán zřetel.
Článek 8 – Reklamace a povinnost z vadného plnění
1. Reklamace je právní jednání zákazníka, při kterém uplatňuje své nároky z vadně vyúčtované ceny nebo z vadně poskytnutých služeb.
2. Zákazník je povinen plnění, které má vady, vyskytnuvší se první den sjednané doby poskytnutí reklamní plochy, písemně uplatnit u provozovatele ve lhůtě 30 dnů od prvého dne sjednané doby poskytnutí reklamní plochy (uveřejnění). V případě, že dojde k pozdějším změnám inzerce v poskytnuté reklamní ploše, je zákazník vady této inzerce povinen písemně uplatnit u provozovatele ve lhůtě 30 dnů od zveřejnění změn inzerce v poskytnuté reklamní ploše. Pokud zákazník uplatní vady včas, má nárok požadovat prodloužení inzerce o dobu, po kterou bylo plnění vadné. Neuplatní-li zákazník vady v souladu s tímto článkem, jeho nárok zaniká.
3. Podání reklamace nemá odkladný účinek na závazek Zákazníka uhradit sjednanou cenu provozovateli.
4. Provozovatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu v nejkratších možných lhůtách odpovídajících složitosti, technické a administrativní náročnosti uplatněné reklamace, nejpozději do 30 dní ode dne jejího doručení.
Článek 9 - Odpovědnost za škodu, smluvní pokuta
1. Provozovatel odpovídá zákazníkovi za škodu, která mu vznikla porušením povinností ze strany provozovatele v rozsahu stanoveném následujícími ustanoveními, pokud provozovatel neprokáže, že porušení povinností bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími zcela nebo zčásti jeho odpovědnost.
2. Smluvní strany se před uzavřením Smlouvy dohodly, že úhrnná předvídatelná škoda, která by mohla vzniknout jako následek porušení povinností provozovatele, může činit maximálně částku odpovídající částce sjednané za produkt, u kterého došlo k porušení stanovené povinnosti.
3. V případě, že zákazník neoznámí provozovateli písemně vady inzerce ve lhůtě, ve které je oprávněn uplatnit vady podle článku 8, odst. 2 těchto Všeobecných obchodních podmínek, má se za to, že nesplnil svou zákonnou povinnost a provozovatel není povinen zákazníkovi nahradit škodu, která vznikla v souvislosti s tímto nesplněním povinnosti, a to zejména škodu vzniklou do doby splnění povinnosti informovat o vzniku nebo možnosti vzniku škodné události.
4. Zákazník odpovídá za újmu způsobenou provozovateli v případě porušení povinností obsažených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách v rozsahu § 2913 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
5. V případě prodlení zákazníka s úhradou ceny za zveřejnění inzerce je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení a zákazník se ji zavazuje zaplatit. V případě prodlení zákazníka s úhradou ceny za zveřejnění inzerce je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi náhradu nákladů provozovatele spojených s vymáháním dlužné částky a zákazník se ji zavazuje zaplatit. Smluvní pokutu a náhradu nákladů spojených s vymáháním se zákazník zavazuje provozovateli uhradit do 7 dnů od doručení výzvy k úhradě.
6. Zákazník má povinnost informovat provozovatele o všech změnách svých zveřejňovaných údajů týkajících se poskytovaného produktu a související služby. V případě, že zákazník poruší tuto povinnost, provozovatel neodpovídá za vady či škodu způsobenou zákazníkovi v důsledku uveřejnění kontaktů a dalších údajů o zákazníkovi v jakémkoliv produktu (včetně bezplatného záznamu), jež zákazník prokazatelně poskytl provozovateli jako poslední platné.
Článek 10 - Souhlas se zpracováním a uveřejněním údajů, změna údajů
1. Zákazník poskytuje souhlas s uveřejněním svých osobních či identifikačních údajů (osobní a identifikační údaje dále společně jen „údaje“) v produktech a službách nabízených provozovatelem včetně šíření obsahu produktů a služeb provozovatele na internetu a v partnerských distribučních sítích a dále s využitím těchto údajů pro marketingové účely, zasílání obchodních sdělení a anketní průzkum.
2. Osobní a identifikační údaje zákazníka jsou zpracovávány elektronicky. Zákazník byl seznámen rovněž s informacemi a svými právy v rozsahu dle § 11 zákona č. 101/2000 Sb., tedy zejména s tím, že poskytnutí jeho souhlasu je dobrovolné, že má v souladu se zákonem právo na přístup ke svým osobním údajům a na jejich opravu. Bezplatné změny a aktualizace osobních a identifikačních údajů v průběhu trvání i po skončení Smlouvy lze provádět e-mailem na adrese info@ceskyportalfirem.cz .
3. Zákazník je oprávněn kdykoliv souhlas se zpracováním či uveřejňováním osobních údajů podle tohoto článku Všeobecných obchodních podmínek doporučeným dopisem adresovaným provozovateli odvolat. Má-li odvolání za následek snížení nebo znemožnění rozsahu plnění ze strany provozovatele, nemá zákazník nárok na žádnou kompenzaci a je povinen uhradit sjednané služby v plné výši dle Smlouvy.
4. Při uzavření Smlouvy se zákazník mohl vyjádřit, zda si nepřeje být kontaktován za účelem marketingu.
5. Zákazník podpisem Smlouvy vyjádřil svůj souhlas s tím, že uveřejnění v produktech a prostřednictvím služeb nabízených provozovatelem umožňuje vyhledání jeho identifikačních, kontaktních a jiných údajů poskytnutých provozovateli na základě Smlouvy dle jakéhokoli zadaného vstupního údaje (dostatečně určujícího pro vyhledání kontaktů).
6. Souhlasy a závazky zákazníka podle tohoto článku Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti i po skončení platnosti smlouvy mezi provozovatelem a zákazníkem.
Článek 11. Cena produktů a služeb inzerce, druhy zápisů, Zápisy
1. Popis služeb:
Základ firmy: 4.990,- Kč včetně DPH :
Popis činnosti, Obory činnosti, Logo - ano, Pozastavení prezentace -1 měsíc, Link na produkt – 1,
Akce: vytvoření, spuštění jedné reklamní kampaně na Googl Ads s kreditem v hodnotě 1300 Kč a jeden měsíc správa reklamní kampaně zdarma.
Prémium firmy: 5.990,- Kč včetně DPH:
Popis činnosti, Výrobky a služby, Logo - ano, Pozastavení prezentace - 3 měsíce, Link na produkt - 3,
Akce: vytvoření a spuštění až tři reklamních kampaní na Googl Ads s kreditem v hodnotě 1500 Kč a dva měsíce správa reklamní kampaně zdarma.
Propagace firmy na internetu, cena včetně DPH:
Měsíční správa reklamy na Googl Ads - 2000 Kč měsíčně - pro klienty registrované na našem portálu.
Měsíční správa reklamy na Googl Ads - 4000 Kč měsíčně - pro všechny ostatní
2. Akce kredit zdarma a vytvoření a spuštění reklamy na Google Ads se vztahuje pouze pro zákazníky kteří zaplatí fakturu do data splatnosti uvedenou na faktuře.
3. Kalkulace webových stránek:
Hosting ( kde je webová prezentace umístěna ) : 1000 Kč / rok
Doména ( sami si můžete vybrat název webu ) : 300 Kč / rok
Webová stránka ( vyhotovení, jednostránková prezentace Vaší firmy ) od 3500 Kč vč. DPH jednorázově.
Článek 12 - Závěrečná ustanovení
1. Provozovatel je oprávněn postoupit svá práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy na třetí osobu/osoby. O takovém postoupení bude provozovatel zákazníka písemně informovat.
2. Provozovatel a zákazník se dohodli, že všechny spory vznikající ze Smlouvy a Všeobecných obchodních podmínek a v souvislosti s nimi, budou řešeny pokud možno nejprve smírně. Nebude-li smírného řešení dosaženo, budou spory řešeny u Městského soudu v Brně.
3. Smlouva a tyto Všeobecné obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky, a to zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění. Provozovatel je oprávněn jednostranně měnit tyto Všeobecné obchodní podmínky.
4. Znění Všeobecných obchodních podmínek, je k dispozici v sídle společnosti provozovatele nebo na webové stránce www.ceskyportalfirem.cz, vždy ve verzi k datu jejich platnosti a účinnosti.
5. V případě, že některá část těchto Všeobecných obchodních podmínek či Smlouvy bude považována za neplatnou, neúčinnou nebo v rozporu s platným právním řádem, ostatní ustanovení zůstávají i nadále v platnosti.
6. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 19.2.2019.